Monday, February 14, 2011

WarGH!!!!!!!!!!!TakUtnYer.........

Suma org gerenti ada pengalaman 1st dalam suma benda kan?
Tme 2 la kita dapat rasa bmacam2 perasaan...
Takut...gementar...nerves...even hepi gle...



Tapi kat cni aku nak ckp sal perasaan takut 2
Orang ckp 1st experience 2 yg byk mengajar kita erti hidup...
Yes...yes...and yes...
Aku stuju sgt2

Tetapi perasaan sebenar tme ko bdepan dengan benda i2 sangat2 blainan...
Takutnya 2.

Nak citer,
ari nie 1st tme pg inteview keje
Dahla sijil xda,ilmu inteview pon xda,info sal company tpt nak minta keje pon xda
Apa lg...blasah j la
Bjudi nasib katakan
Tgg pya tgg,
(makan pon xlalu,duduk pon xslesa,otak pon xfunction)
akhirnya spi turn kmi 4 sekawan
1st wan dolok,then aku,pas2 ros n las skali clen
Masuk2 j trus rasa len...
macam da batu besar hempap pala ko...
sakitnyer!!!!!!!!!!!!
dahla aku pg gali lubang jamban sdr...hehehehe
blk2 ckp sal benda yg sama...ayat tonggang langgang....jari aku mkn pjg ku rasa coz xhbs2 dtarik kat bawah meja 2
HaHaHa...
Boleh2 plak tme dia tya solan las 2 bl aku available tuk msk program management trainee,aku g jwb prancangan aku dlm masa 5 tahun
Lawak2.........hahahaha
Tbakar muka aku kat dalam 2 owh...........
muka pucat gle tme kuar...
Habis j dia tya pa lg blahla cpt...

2la serba sdkt pengalaman aku g inteview yg 1st sejak 22 thn aku hdp kat dunia nie...
nway thanzs 2 ross...clen...n wan coz bagi support kat kawan korg yg gle pya nerves nie

No comments:

Post a Comment